خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

رای من...

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۸، ۰۱:۳۳ ق.ظ

من نمی دونم چرا دوست ندارم برای کاندیدای مورد نظرم تبلیغ کنم. دوست ندارم دلایل خاص مد نظرم رو ذکر کنم. حتی زیاد دوست ندارم در این رابطه تو وبلاگم مطلب بنویسم. همه دلایلی که دیگران می گن درسته. اما من در یک کلام می خوام بگم که... نمی دونم برای همه همینطوره یا فقط بعضیها اینطورند. من همینکه یه شناخت کوچیک از کسی پیدا کنم، مثلا یه صحنه از رفتار طرف رو ببینم، یا حتی گاهی عکس طرف رو، یا اینکه طرفدارانش کیا هستند... هر کدوم از اینا کافیه که بشه تا آخر خط رو خوند. البته نمی گم که تحقیق نمی کنم. بلکه نظرم اینه که همه چیز کاملا مشخصه، از همون اولش.
در یک کلام، به احمدی نژاد رای می دهم زیرا اگر رئیس جمهور بودم، همان اقدامات او را انجام می دادم....

نظرات  (۱۰)

چه با افتخار اقرار می کنید که می توانید یک قاتل باشید :)
  • گردان عاشورا
  • سلام لطفا بعد از مراجعه به این وبلاگ اولین مطلب آن (دانلود فیلم ندا آقا سلطان به همراه برخی حقایق)رو در جعبه لینکتون قرار بدین و به من اطلاع بدین.پیشاپیش ازتون ممنونم
    باسلام
  • طلبگی و دنیای عشق
  • سلام این لینک رو بخونید  اگر قانع نشدیدhttp://www.rasanews.ir/Nsite/FullStory/?Id=6094 باز هم توضیح خواهم داد  
  • جمعی از دانشجویان
  • http://dolatyar.ir/news.php?readmore=407سلام 1. با تبادل لینک موافقید؟ 2. همگی با هم به حقیقت رای میدهیم : احمدی نژاد  3. منتظریم 4. التماس دعا
  • گدای فاطمه
  • سلاماز حضور سبزتان سپاسگزارم.عاقبتتون بخیر و پاینده باشیدکلیپ فرمایشات آیت الله بهجت در موبایل دوستان موجود می باشد.
  • اکبر رشیدی
  • سلام دوستان گرامی و حامیان دکتر محمود احمدی نژادکلیپهای دکتر برا موبایل دانلود کنید با یه یا علی ...صحبت های جالب و بسیار تاثیرگزار یک خیر مدرسه ساز با دکتر احمدی نژاد که خودم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم...برا پیروزیش 110 صلوات نذر بفرمائید با تشکر و سپاس
  • عاشق مهدی(عج)
  • السلام علیک یا اباصالح المهدیفقط احمدی نژادان شاالله ظهور مولامون مهدیراستش من هم این حالت و این احساس رو دارم. شما تنها نیستید.
    بسم الله نمیدانم چه کسانی تخریب را شروع کردن. همانانی که در دوره دوم ریاست جمهوری اقای خاتمی عالیجناب سرخ پوش ها را نوشتن امروز چه شده است که حامی سینه چاک خاندان هاشمی شده اند.
    احمدی نژاد 24 سال گذشته رو زیر سوال برد زمانی که امام زنده بود.ایشون به آقای ناطق نوری رییس دفتر رهیر تهمت زد ایشون وقاحت رو به انتها رسوند.شما فیلم هاله ی نور و تکذیبش رو دیدین؟ پس ببینین:http://www.youtube.com/watch?v=gbAbZyGMnNg&feature=related می دونین چه طوری آمار بیکاری رو کاهش دادن؟ اینم ببینین:http://www.youtube.com/watch?v=I87Iqj7C4b8