خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

دیگر بار ثابت کردند...

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۸۸، ۰۳:۳۰ ب.ظ

همین قدر بگویم که اگر دکتر احمدی نژاد انتخاب نمی شد، دیگر نمی توانستم به ملت ایران افتخار کنم....

بار دیگر طرز فکر حاکم بر جامعه ایران برای همه اثبات شد.

نظرات  (۱۰)

به نام خدای مهربانسلام و رحمت اللهموفق باشیاگر چه محمود از انهای دیگر خیلی بهتره ولی اشکالاتی هم داره و به هر حال ما مطیع رهبریم
بنگاه...خدادلم را سپردم به بنگاه دنیاو هی آگهی دادم اینجا و آنجاو هر روز برای دلم مشتری آمد و رفتو هی این و آن سرسری آمد و رفتولی هیچکس واقعاً اتاق دلم را تماشا نکرددلم قفل بودکسی قفل قلب مرا وا نکرد.یکی گفت: چرا این اتاق پر از دود و آه استیکی گفت چه دیوارهایش سیاه استیکی گفت چرا نور اینجا کم استو آن دیگری گفت : و انگار هر آجرش فقط از غم و غصه و ماتم است !و رفتند و بعدش دلم ماند بی مشتری و من تازه آن وقت گفتم :خدایا، تو قلب مرا می خری ؟.و فردای آن روزخدا آمد و توی قلبم نشستو در را به روی همه پشت خود بستو من روی آن در نوشتم ببخشید، دیگر"برای شما جا نداریم از این پس به جز او کسی را نداریم"سلام مطا لبتان زیبا وروان بود بعضی از آنها را برای خانواده ام خواندم
سلام مطا لبتان زیبا وروان بود بعضی از آنها را برای خانواده ام خواندمسرفراز باشید
  • منتظر مهدی
  • سلامچرا به روز نمی شید؟من با مطلب جدید (نشانه های ظهور ) آپ هستم.خوشحال می شم یه سری بزنید.التماس دعا
  • منتظر مهدی
  • سلامچرا به روز نمی شید؟من با مطلب جدید (نشانه های ظهور ) آپ هستم.خوشحال می شم یه سری بزنید.التماس دعا
    سلام علیکمپیام قبلی با عجله بود...بنده تهران هستم..چطور؟و اینکه از طریق همین اینترنت با خانم موسوی آشنا شدم...چطور مگه؟!؟نمیشه من تهران باشم و ایشون قم و با هم نویسنده باشیم؟!البته ما دوستان خیلی نزدیکی هم هستیم!!!منتظر جوابتون هستمخدانگهدار
    سلام علیکمپیام قبلی با عجله بود...بنده تهران هستم..چطور؟و اینکه از طریق همین اینترنت با خانم موسوی آشنا شدم...چطور مگه؟!؟نمیشه من تهران باشم و ایشون قم و با هم نویسنده باشیم؟!البته ما دوستان خیلی نزدیکی هم هستیم!!!منتظر جوابتون هستمخدانگهدار
    سلام علیکماینکه چطور اشنا شدیم که از طریق اینترنت بود و وبلاگ گلدختر!و بنده ترانم
    فعلا که نیومده لقمه بدجوری تو گلوی آقا گیر کردهزد زیر گریه
  • گردان عاشورا
  • سلام لطفا بعد از مراجعه به این وبلاگ اولین مطلب آن (دانلود فیلم ندا آقا سلطان به همراه برخی حقایق)رو در جعبه لینکتون قرار بدین و به من اطلاع بدین.پیشاپیش ازتون ممنونم