خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

پایان نامه و دانشگاه....

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۱۳ ق.ظ

یاد بخیر اون موقعها که تو دانشگاه تهران هر روز از صبح تا ظهر وقت ناهار و از بعد از ظهر تا شب تو سایت دانشگاه سر پایان نامه بودیم....؛ الان تو این دانشگاه، سایت (چه سایت دانشکده و چه سایت مرکزی) از صبح تا ساعت 11:50 و بعد از ظهر تاحدود ساعت 3 بازه و بعدش تعطیله! این کارا رو می کنن و بعدش توقع دارن دانشگاهشون جزء دانشگاه های خوب هم باشه.... البته این دانشگاه هم دانشگاه خوبیه و جزء دانشگاه های متوسط رو به بالاست، استادای خوبی داره و دانشجوهاش هم تلاشگرند (هر چند از جوّ دانشجوهاش اصلا خوشم نمیاد....)، امّا از همون اول که برای ثبت نام وارد این دانشگاه شدم، گفتم اینجا اصلا جوّ شورانگیز یه دانشگاه رو نداره و مثل یه دانشگاه مرده میمونه....

البته خدا رو شکر که من الان اینجام و من با هدف این دانشگاه رو انتخاب کردم و برام مهمّه که (....) مدرکمو تو این رشته از این دانشگاه بگیرم و بعدش برم سر رشته اصلی و زندگی اصلیم(....).

فقط میخوام بگم فرق دانشگاه با دانشگاه چقدر زیاده....