خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

عمران

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۲ ب.ظ

من تا حالا تو کل زندگیم در مجموع بیشتر از هر رشته دیگه ای، با رشته عمران حال کردم. چه اون وقت که تو دوره کارشناسی دفترچه کنکور ارشد و منابعش رو از همون سال اول کپی گرفته بودم و هر روز راجع بهش بحث......... و با اسم درسهاش که بادرسهای خودمون مشترک بود، حال می کردم و از فول کردنشون لذت می بردم، و چه بعدا ک می خواستم آزمون این رشته رو بدم و وقتی تو ای رشته درس خوندم. همیشه عمران آب و سازه هیدرولیکی لذت زیادی برام داشته و اون رو زمیه اصلی و پایه ای درسی خودم میدونم....تو دوران دبیرستان، برام مهم بود برم ریاضی چون قاعده و رسم و قانونش این بود که همه زرنگها و کسانی که نمره شون می رسید و کشش رشته های ریاضی دار رو داشتند، می رفتند رشته ریاضی و باقی می رفتند سایر رشته ها.... اون دسته از زرنگهایی که می رفتد رشته تجربی (ما رشته انسانی تو مدرسه مون نداشتیم) یعنی پذیرفته بودند که برن یهرشته پایی تر و رده 2 برای ایکه بتوند از اون طریق به هدف و شغل دلخواه زندگی آینده شون برسند. اما رشته ریاضیها براشون مهم بود که تو هر مرحله ا انتخابی رو بکند که مخصوص زرنگ تریهاست و بعدش هم وارد رشته ها و دانشگاه هایی از ریاضی بشن که زرنگها توش وارد میشن (که بتونند تو هر مرحله بهتری ها رو انتخاب کرده باشند....) چون ترتیب رشته ها، ریاضی و بعد تجربی و بعد انسانی (ادبی) (عادی) بود....

الان هم رشته ای که باهاش حال می کنم و تخصص و زمینه کاری اصلی خودم میدونم، رشته عمران- آب و سازه هیدرولیکی است که از شنیدن اسم رشته و درسهاش قند تو دلم آب میشه....