خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

زندگی زیباست و کیف داره چون می تونی اون جور که دوست داری و لذت می بری زندگی کنی.... می تونی هر کاری رو که احساس کردی برات لازمه و با انجامش خوشحال میشی اونقدر انجام بدی که توش خبره بشی و بخشی از وجودت بشه.... هر وقت حس کردی یه خصوصیتی که مال توست و لذت واقعیت تو اونه  میزانش توی خونت کم شده، می تونی اونقدر زیاد و بی وقفه انجامش بدی و غرقش بشی تا دوباره به سقفش برسه و ازش سیراب بشی.... می تونی فقط رو چیزایی که علاقه داری و ارشون لذت می بری و کیف می کنی تمرکز کنی و در اون موارد به 100 برسی و از اون ور بوم بیفتی، و چیزایی رو که خارج از خط تو هستند، به صفر برسونی و توجهت رو فقط به عوامل لذت و رشد و خوشی واقعیت بدی....

واقعا این ظلم به خودته اگر خودت رو از این همه خوشی محروم کنی، در حالیکه خیلی از مردم، حتی اونا که اهدافشون به اندازه تو لذت بخش و عالی نیست، خود به خود این اصل رو رعایت می کنند و یه عمره که در روال طبیعی زندگی شون دارن این کار رو انجام میدن.

*** البته بدیهیه که لازمه این نوع زندگی، داشتن تعریف انسانی و درستی از خوشی و لذته، طوری که باعث افزایش انسانیت بشه و اهداف هم باید اهداف والایی باشند. در غیر این صورت معلومه که نتیجه خسران و ضرره، نه چیزایی که گفته شد.