خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

برای این ساده ها دلم می سوزه

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

من عادت ندارم برای اینجور مسائل زیاد در وبلاگم مطلب بنویسم، الانم از خودم تعجب می کنم که دارم در این باره می نویسم؛ فقط می خوام بگم تعجب می کنم از یک سری از افراد و گروه ها و کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس و ... که اینقدر موضوع را جدی گرفته اند و اینطور اظهار وجود می کنند.

همه این جو گیر شدن ها فقط یک دلیل دارد، آن هم اینکه آنها هنوز ملت ما را نمی شناسند. آنها فکر می کنند که مردم ما هم مثل سایر کشورها هستند که هیچ ارزش مهمی در کشور و حکومتشان احساس نمی کنند. آنها نمی دانند که تمام زندگی و خون و گوشت مردم ایران با عقایدشان آمیخته و گرده خورده و در جستجوی فرصتی برای شهادت هستند.

این بیچاره ها فکر می کنند که این عده قلیلی که این اعمال مخالف ایمان را انجام دادند، جزو مردم اصیل و با فرهنگ ایران هستند، نمی دانند که آنها از اراذل و اوباش ایران هستند و مردم ایران هیچ ارزشی برای آنان قائل نیستند....

با شنیدن چنین حرفهایی از سوی این کشورها فقط دلم واقعا برایشان می سوزد....

نظرات  (۵)

اقلیت؟ بله خوب اقلیت آن ها هستند که اکنون بر راس امور هستند و به زور پول و اسلحه و نفت حکمرانی می کنند اما از قدیم گفته اند در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخه!! زنده باد جنبش سبز آزادیخواهی ایران
به فریاد:کافر همه را به کیش خود پندارد!
  • زینب سادات
  • ممنونتا حالا ندیدم کسی این همه ناشناس بنویسه !به اسم " گ " کامنت گذاشتین ! کاش حداقل یه اسم مستعار برای خودتون انتخاب میکردین !آدم میترسه !
    سلام..بدون مقدمه.. پیشنهادی می دهم..آی شمایی که وبی به این زیبایی داری.... می خوای با وبلاگت کسب درآمد داشته باشی؟؟؟یه سرور جالب سراغ دارم که:یکی از معتبر ترین سایت های تبلیغاتهبا عضویتت 30000 ریال هدیه می گیری.... قابلیت زیرمجموعه گیری و کسب درآمد مادام العمر داردحداقل پرداخت 200000 ریال می باشدواریز پورسانت 15 و 30 ام هرماهو هر کلیک ایرانی نیز 500 ریال محسوب می شود..اگر مایلی .. از دست نده..و برو به آدرس زیر:http://www.clickiran.ir/?sup=9187و در کمتر از 1 مین .. ثبت نام کن و کدش رو تو وبت قرار بده.البت توجه داشته باش که وبت حجیم نشه که کیفیتش رو پائین میاره..راستی .. اگه عضو شدی خبرم کن.بعدش هم یه سری به وبلاگ بیا..منتظرم..
    قلیل شمایید ما که قلیل نبودیم اما خب راضی هستیم که از این دولت تو جیبمون نرفته شما به فکر این باشید که تو جیبتون رفته...
    پاسخ:
    براتون متاسفم که اینجوری فکر می کنید. خیییییییلی پرتید....