خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

خط هدف

چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد....

چند عکس خاطره انگیز....

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۴۴ ب.ظ

از عکسهای تو موبایلم چندتایی برام خاطره انگیزه که اینجا میذارم:

 

این عکس مربوط به امتحانات پایان ترم دومه که امتحان روشهای عددی داشتیم و حدود سه روز وقت داشتیم براش.... بعد از مدتها یهو به طور فشرده به حالتهای درسی خودم برگشتم و  به روش خاص خودم شروع کردم به خوندن درسها....

 

این عکس رو وقتی که تو هواپیما کنار پنجره نشسته بودم، از بال هواپیما گرفتم.

 

دو تا عکس پایینی هم مربوط میشه به یه بار که کیک درست کرده بودم و ازش عکس انداختم

  

 

عکس پایینی هم مربوط به دوره تربیت مدرّسه که برامون گذاشته بودن؛ سه روز تمام یکسره از صبح تا نزدیک شب تو این دوره بودیم و واقعا وقتی رو که باید رو کارای مهمّمون میذاشتیم، اونجا می گذروندیم.... به نظرم اگه فقط صبح ها بود، خوب بود.....